FAQS

Com funciona la compra?
  • Tria el tipus de peça que busques (per exemple, samarretes). Selecciona un producte i afegeix-lo a la cistella.
  • Pots tramitar la comanda o continuar comprant.
  • Per fer la compra no cal registrar-se com a usuari. Hi ha disponible l'opció de registrar-se com a usuari en finalitzar la compra. És molt senzill, només us portarà uns pocs minuts i us facilitarà les futures compres.
  • Si vols registrar-te com a usuari, introdueix les teves dades al formulari i fes clic a continuar.
  • Trieu la forma d'enviament: recollida a la botiga o estàndard.
  • Reviseu l'adreça de lliurament i fes clic a continuar.
  • Seleccioneu el mètode de pagament. Si optes per Bizum o targeta de crèdit, seràs derivat a una plataforma de pagament segur. Introduïu les dades del vostre compte o targeta i premeu continuar.
  • Rebràs un correu electrònic per confirmar la comanda.
  • Un cop hàgim comprovat el pagament, enviarem el producte mitjançant el mètode seleccionat.
Quin és el cost d'enviament?
  • El cost d'enviament dependrà del volum de la comanda i de la direcció d'enviament.
Quin és el termini de lliurament?
  • Termini de lliurament entre 6 i 8 dies laborables (sempre que no hi hagi trencaments d'estoc).
  • Si és un producte sense estoc ens posarem en contacte tan bon punt es reposi estoc.
  • Lliurament aproxima't a península de 6 a 8 dies, illes o altres destins pot variar en funció de la distància.
  • El termini d'entrega pot variar per causes del transport, climatològiques o de força major.
On puc rebre la meva comanda?
  • A l'adreça que triïs: feina, domicili… El servei de transport contactarà amb tu per fixar una franja horària adequada per al lliurament.
Des d’on puc comprar?
  • Pots comprar des de qualsevol país del món. Actualment tenim enviaments programats amb Catalunya, País Valencià, Illes Balears, Andorra, la Franja, Catalunya Nord i l’Alguer, a banda de la resta dels estats francès, italià i espanyol peninsular. Si vols fer una comanda des de qualsevol altre punt geogràfic, contacta amb nosaltres per conèixer els termes, despeses i condicions d'enviament a botiga@plataforma-llengua.cat.
Què faig si el producte que rebo no és correcte?
  • Si això passés, contacteu amb nosaltres (93 130 70 29 o botiga@plataforma-llengua.cat) i procedirem al reemborsament o substitució de la mercaderia equivocada, en cas que sigui necessari.
  • S'accepten devolucions del material fins a un termini màxim de 5 dies naturals.
  • En cas que es trobi un defecte de la peça o de la fabricació del producte, l'empresa es farà càrrec dels costos de la devolució.
  • Si la devolució és per causes alienes al producte (canvis de talla, colors…), el client es farà càrrec dels costos de la devolució.
Qui és el proveïdor de la botiga?
  • La botiga virtual Plataforma per la Llengua està gestionada per l'empresa Arpuba SL.
  • La botiga física Plataforma per la Llengua és a:
  • ARPUBA, SL Carrer dels Telers, 104 – 17820 Banyoles (Girona)
Hem de pagar la comanda al moment?
  • Les comandes es paguen a l'hora de formalitzar la compra.
A quina adreça podem recollir la comanda ?

Podeu recollir la vostra comanda a la botiga física que tenim a Barcelona:

Carrer Nàpols, 283

08025 Barcelona

Horari: dilluns a dijous de 9 a 14 i de 15 a 18 h.
Divendres: de 9 a 14 i de 15 a 17 h

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podeu recollir la vostra comanda a la botiga física que tenim a Girona:

Av. Luís Pericot, 34

17003 (Girona)

Horari: dilluns a dijous de 9 a 14 i de 15 a 18 h.
Divendres: de 9 a 14 i de 15 a 17 h